Ma las de bagat la loto!

De fiecare data cand vrem sa facem ceva mai special, sa mergem undeva si nu avem timp, sau nu ne permitem din punct de vedere financiar, tindem sa aruncam replica “cand voi castiga la loto”. Nu stiu daca si altii o au, dar cu siguranta este replica folosita de mine. Am zis o data, de 2 ori, de n ori pana cand intr-un final am realizat ca eu nici macar nu am bagat vreodata la loto. Toata lumea baga si chiar si castiga, eu de ce sa nu incerc?

loto 6 din 49Zis si facut! Cred ca este cate o agentie loto la fiecare colt de strada pe o raza de 2 km de casa mea. Si nu glumesc, pentru ca mereu rad pe tema ca orasul nostru probabil este orasul cu cele mai multe farmacii, agentii loto si magazine second-hand. Unde te uiti este imposibil sa nu apara una dintre acestea in aria ta vizuala. Revenind la agentia loto, am mers si eu ca toti ceilalti sa bag la loto 6 din 49. am vazut reclame peste reclame la televizor , pe internet, se numeste si 6 din 49, deci cat de greu sa fie sa aleg 6 numere sa le trec pe o hartie? Nu a fost chiar asa de simplu cum am crezut eu, poate si din cauza ca doamna de la ghiseu mi-a explicat sub forma de roman modalitatea de completare, cand mai simplu ar fi fost sa imi arate ca oricarui incepator. Am descoperit ca exista variante simple, combinate, compuse, stiu acum chiar sa joc si la NOROC, insa am optat pentru varianta simpla deoarece inca nu ma simt atat de experimentata incat sa ma complic. Mereu am fost de parere ca daca incerci o data, de doua ori, de trei ori si nu castigi mai bine sa te lasi deoarece clar nu esti norocos. Dar va spun , este ca un drog. Iti tot vine sa incerci ca doar, doar vei castiga. Ei bine, dupa numeroase incercari ratate la cate un numar sau doua, m-am lasat pagubasa si m-am decis “ma las de loto!”. Nu a durat mult deoarece am gasit alta varianta care sa ma ajute sa scap de mersul la agentia loto. Am descoperit loto online. Da, exact! Nu m-am lasat. Am zis sa mai incerc inca o data sau de doua ori, poate varianta online va fi mai norocoasa. Ei bine inca nu s-a dovedit a fi. Probabil nu sunt eu o fire norocoasa, deoarece fratele meu mai mereu castiga. Nu sume mari, insa totusi ceva se vede. Am zis ca o sa mai incerc de cateva ori si apoi cu siguranta ma las. Dar pana sa ajung acolo, mai insist. Mai schimb numerele, trec la variante combinate, poate acelea vor fi cu noroc. Cum altii castiga, eu nu pot? Probabil castigul se lasa asteptat, ca intr-un final sa ma surprinda.

Leave a Reply

